کي‌روش:پيشنهاد جدي براي تمديد قرارداد نداشتم

 

 

کارلوس کي‌روش در نشست مطبوعاتي خود اظهار داشت: آقايان البته مسلما در درجه اول خانم ها لطف کرديد تشريف آورديد. در درجه اول افتخار دارم دستيار خود را معرفي کنم. خوش آمد مي‌گويم به او اعتقاد دارم که اهداف را در تيم ملي دنبال کنيم همان اهداف گذشته را دنبال کنيم. به عنوان بازيکن و دستيار در کنار من بوده و اولين بار در پرتغال با او کار کردم. دآکروز دستيار من است.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: 1994 در کنار تيم ملي بود متاسفانه فرصت حضور در جام جهاني را از دست داديم. البته الان اين فرصت را داريم که بهترين دستآوردها را براي تيم ملي ايران داشته باشيم. به او تبريک مي‌گويم موفقيت او نتيجتا موفقيت تيم ملي ايران خواهد بود. اين فرصت را به او مي‌دهم.

کي‌روش ادامه داد: چند هفته‌اي وقت داريم تا تلاش کنيم کار بسيار دشواري براي آماده‌سازي در جام جهاني داريم. مطمنئا همگي شما بازي‌هاي ليگ آسيا و اروپا را تماشا کرده‌ايد که احتياجي نيست در مورد تفاوت اين دو جام صحبت کنم. تيم نيجيريه بازيکنان بسيار زيادي دارد که در اروپا هستند. بازيکنان آرژانتين تمامي در اروپا هستند. بوسني هم همين طور بازيکنان زيادي دارند که مشغول بازي در اروپا هستند. دقيقا همان سطح فوتبالي است که مي‌خواهيم بازي کنيم نه سطح فوتبال در اسيا،با آن سرعت و بازي‌هاي فشرده. دقيقا همان دليلي است که با حداقل برنامه مي‌خواهيم با آن سطح رقابت کنيم.

کي‌روش خاطرنشان کرد: مطمئنا براي اجراي اين برنامه‌ها احتياج به گذشتهاي زيادي است. گذشت از طرف باشگاه‌ها مربيان و بازيکنان. گذشته از طرف افراد نهادهايي که به ما کمک خواهند کرد. وقتي درباره تيم ملي صحبت مي‌کنيم به عنوان سرمربي از تمامي باشگاه‌ها و بازيکنان و مربيان تشکر کنم به خاطر گذشت‌ها. اما يک معنا و دليلي پشت اين برنامه خواهد بود. هدفي که ما در ذهن داريم ساده است و آن اين است که با افتخار نماينده ايران باشيم و با کسب موفقيت بازگرديم. سوال ساده‌اي مطرح مي‌شود چرا اين کار را مي‌کنيم بار ديگر مي‌گويم به خاطر اينکه شانس تيم ملي را ارتقا بخشيم. براي هواداران افتخار و لذت کسب کنيم. برنامه‌هاي ما دو دليل ساده دارد. اين دو محور اهداف ما و گذشته‌ها هستند.

سرمربي تيم ملي فوتبال افزود: روز 14 آوريل به آفريقاي جنوبي مي‌رويم اردوي 3 هفته‌اي داريم. دليل اينکه اين کشور را انتخاب کرديم ساده است چون اولين بازي ما با نيجريه است. به همين منظور اعتقاد داريم اردوي آنجا توانايي به بازيکنان مي‌دهد که با فوتبال آفريقاي جنوبي آشنا شوند. آنجا برنامه توسعه بخشي و آماده سازي خواهد بود و به بازيکنان داخلي اختصاص دارد. با 22 - 24 بازيکن در آفريقاي جنوبي حاضر مي‌شويم.مي‌دانيم که خارج از ايران بين 7-8 بازيکن در قطر و کويت و کشورهاي ديگر داريم. بعد از اين اردو چشم به 36 بازيکن خواهيم داشت. سپس از بين 36 بازيکن، نفرات نهايي را انتخاب مي‌کنيم. با تمام زحماتي که کشيده شده اردوي اتريش قطعي شده است.با توجه به تمامي مخارج و ارتباطاتي که وجود دارد 4 بازي را در اروپا ببنديم بدون پرداخت هيچ گونه مبالغي از طرف ما. بعد از اردوي اتريش به تهران مي‌آييم و پس از آن به برزيل مي‌رويم. برنامه‌ريزي که در نظر گرفته‌ايم در يک هفته آينده با 24 بازيکن به آفريقاي جنوبي مي‌رويم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 / 1 / 1393برچسب:, | 17:30 | نویسنده : محمد جواد ملائی |